Informatii pentru studenti


Deschiderea anului universitar 2020-2021

La nivel de Universitate, deschiderea anului universitar 2020-2021 are loc în data de 28 septembrie 2020 la ora 10:00. Pentru linia germana deschiderea are loc la ora 14:00 iar pentru linia maghiara la ora 16:00.
La nivel de Facultate, deschiderea anului universitar 2020-2021 are loc în data de 28 septembrie 2020 la ora 12:00 pentru linia româna si ora 14:00 pentru linia maghiara.
Informatii despre accesul online la aceste evenimente vor fi afisate pe site-ul si pe pagina de facebook ale facultatii si/sau vor fi trimise prine-mail.


Intalniri informale cu studentii din anii I

În fiecare zi - începand de astazi, 23.09.2020 până vineri, 25.09.2020 - va raspundem la întrebari legate de admitere/cazare/începerea anului universitar/..., în cadrul unor întâlniri informale, online, pe platforma ZOOM, începând cu ora 14:00. Informatii despre link-ul/ID-ul de acces veti primi prin e-mail, pe adresa folosita la înscriere.


Contracte de studii an universitar 2020-2021

Contractele de studii pentru anii 2-4 trebuie finalizate si incarcate (varianta listata si semnata) pe platforma AcademicInfo in perioada 24 septembrie - 01 octombrie 2020.
Anii I vor accesa linkul https://academicinfo.ubbcluj.ro/Info/ si vor folosi optiunea de recuperare cont incepand cu data de 26 septembrie 2020. Dupa recuperarea contului vor incarca contractele listate si semnate in platforma (cu credentialele din contul recuperat) pana la data de 1 octombrie.


Liste atribuiri camine 2020

Lista finala a studentilor cu drept de cazare in anul universitar 2020 este publicata mai jos.
Atentie!Desi au drept la camin nu toti studentii pot exercita acest drept in conditiile actuale. Studentii care se pot caza incepand cel mai devreme cu data de 25 septembrie au specificat acest lucru in tabel.
Lista finala studenti cu drept la cazare
Cazarea se va face conform informatiilor/regulamentelor afisate la https://www.ubbcluj.ro/ro/studenti/ in sectiunea "Campus".


Modalităţi de desfăşurare a activităţii didactice în semestrul I al anului universitar 2020-2021

Întâlniri "face2face" se vor/se pot organiza pentru următoarele activităţi:

  1. Studenţi din anii terminali - pentru activităţi în vederea pegătirii lucrării de licenţă sau disertatie, pe perioade stabilite de comun acord cu cadrul didactic îndrumător;
  2. Studenţi din toti anii, aflaţi în Cluj în perioada de interes - pentru a ajuta la digitalizarea activităţilor de laborator/curs, dacă li se solicită ajutorul, la înţelegere cu cadrul didactic titular;
  3. Studenţi din toţi anii, pentru activităţi de cercetare, pe perioade stabilite de comun acord cu cadrul didactic/de cercetare îndrumător.

Notă:
Întâlnirile organizate se fac de comun acord (nu sunt obligatorii). Studenţii care nu participă la activităţile enumerate mai sus nu vor fi dezavantajaţi în raport cu ceilalţi.

Restul activităţilor se vor desfăşura online.


Modificari în sistemele informatice ale UBB

Atentie! Studentii admisi in anul I nu au inca conturi de acest tip. Conturile vor fi disponibile, cel mai probabil, dupa data de 25 septembrie.
Departamentul DTIC al UBB anunta modificari în sistemele informatice ale universitatii. In aceasta perioada se fac teste. Aceste modificari vin cu o serie de facilitati pentru studentii UBB:

  • Toti studentii UBB vor avea un singur cont (user si parola) cu care vor accesa atat Office 365 (Teams) cat si emailul institutional (@stud.ubbcluj.ro). Facilitati: interfata noua, mult mai prietenoasa - https://outlook.com/ubbcluj.ro, spatiu de stocare 50 GB pentru fiecare cont de email, atasamente de pina la 25 MB, protectie mult mai buna pentru spam.
  • Office 365 - toti studentii UBB vor avea licenta de Office 365 (A1 for students) cu urmatoarele facilitati:
    • Posibilitatea de a folosi online gratis (din browser sau aplicatie desktop/mobile) pachetul MS Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook, OneNote).
    • Cont de OneDrive cu spatiu de stocare în cloud de 1TB (1.024 GB) - accesibil inclusiv din aplicatie desktop/mobile
    • O multime de alte aplicatii: WhiteBoard, Forms, SharePoint, Planner etc.
    • Microsoft Teams - cu toate facilitatile functionale, de data asta (inclusiv calendar sincronizat sau instant messaging).
    • Posibilitatea schimbarii si resetarii parolei de catre utilizator direct din portalul office 365
Tutorial de acces la contul de Office 365 si facilitatile de mai sus.
Pentru buna desfasurarea a activitatii viitoare, toti studentii:
  • vor testa noul cont si facilitatile prezentate mai sus
  • vor salva datele din vechiul cont de Microsoft Teams. Acea platforma va ramane online pina la 1 noiembrie 2020
Termen 20 septembrie 2020!
Orice probleme in utilizare si/sau acces vor fi comunicate numai conform template si la adresa din tutorial.


Online student programme at JINR

We are happy to inform you about a new online student programme at JINR: International Remote Student Training (INTEREST). It is supposed to be an all-year-round programme held in Waves, each Wave lasting in periods of 4-6 weeks. The launch of Wave 1 is planned for 05 October 2020. The programme is intended for science/engineering/IT students from all over the world starting from their 2nd year and up to PhD including. The website of the programme is interest.jinr.ru. The application period for students starts on 07 September and lasts till 23 September. The student is supposed to register and apply for one or several projects available here http://interest.jinr.ru/index.php?view_wave=1 The list of projects is being replenished till 07 September. All the current deadlines you may see here interest.jinr.ru/index.php?view_wave=1.
INTEREST is a new JINR University Centre online Programme intended for science / engineering / IT students (starting from their 2nd year) and postgraduates. The Programme runs in Waves. Each Wave has a fixed starting date and lasts for 4-6 weeks. INTEREST gives a unique opportunity to do science online, find a potential thesis supervisor, build useful contacts, raise your chances to be selected for JINR onsite Programmes, and start your scientific career with JINR.


In atentia candidatilor admisi in sesiunea iulie

In vederea obtinerii unei suplimentari de locuri bugetate, toti candidatii declarati admisi pe loc cu taxa, care sunt eligibili pentru loc bugetat (nu sunt/nu au fost inscrisi pe loc bugetat la o alta specializare, facultate, universitate) sunt invitati sa depuna diplomele de BAC in original la secretariatul facultatii, str. Mihail Kogalniceanu nr. 1, Cluj-Napoca,
pana la data de 14 septembrie 2020.


Cazari an universitar 2020/2021

Cererile de cazare pentru anul universitar 2020-2021 se depun online, la adresa email a secretariatului facultatii.
Descarcati model cerere:

Termen de depunere: 15 septembrie 2020


Regulament de desfasurare a orelor de Educatie fizica

Facultatea de Educatie Fizica si Sport aduce la cunostinta studentilor Regulamentul general de desfasurare a orelor de Educatie fizica. Acesta se gaseste aici .


Posturi disponibile pentru fizicieni medicali

Colegiul Fizicienilor Medicali din Romania - CFMR posteaza in sectiunea de stiri anunturi pentru posturi de fizicieni medicali disponibile la nivel national. Cei interesati pot urmari linkul: http://www.cfmr.ro/job.


Reprezentantii studentilor

Cancelar Reprezentanti ai liniilor de studiu
Alexandra Feraru
Viorel Holhos
Cristian Mazilu
Răzvan Costinaş
Ovidiu Gabriel Dascălu - ASFUBB
Kisjancsi Andras

Alte informatii

  • Regulament UBB privind aprobarea burselor studentesti se afla aici.
  • Informatii despre taxele de scolarizare, alte taxe si tarife se gasesc aici.
  • Accesand linkul urmator http://academicinfo.ubbcluj.ro/Info/ aveti posibilitatea de a consulta catalogul on-line.

Viata studenteasca

Comunitatea studentilor va este deschisa din momentul in carea ati pasit pe portile universitatii .

Consiliul studentilor Facutatii de Fizica va tine la curent cu informatii din comunitatea studentilor din facultate si din universitate .

Citeste pagina studentilor

Student la Fizica